we zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

we zijn er

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 December 2015 | Australië, Sydney

Na 22 uur vliegen zijn we er eindelijk.SYDNEY!!!!! Al met al vonden wij de reis wel meevallen. Wie het programma Border security kent zou meteen denken........Robert halen ze er tussenuit. Ongelooflijk maar ik mocht zonder problemen zo doorlopen. We werden daarna naar ons hotel, manor house boutiqe, gebracht. Onze backpacksi naar de kamer gebracht en het centrum op Oxford strreet even verkend. Dag 1 is nu al geslaagd.

• 04 December 2015 - 16:30

Hanoch:

Gelukkig een goede vlucht gehad.... blijven jullie een paar dagen in Sydney of gaan jullie al rijden?

• 04 December 2015 - 16:56

Jermaine Sahusilawane:

Goed om te horen oom en tante!! We houden jullie via de blog in de gaten!!!

• 04 December 2015 - 21:43

Adri:

Ik had helemaal vergeten om je een fijne vakantie te wensen. Bij deze heel veel plezier samen. Het wordt een onvergetelijke reis.

ps: we hadden de Border Security al ingelicht. Big brother is watching you. Blijf achterom kijken.