R.AC.Q - Reisverslag uit Withers, Verenigde Staten van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu R.AC.Q - Reisverslag uit Withers, Verenigde Staten van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

R.AC.Q

Blijf op de hoogte en volg Robert

28 December 2015 | Verenigde Staten, Withers

Dag 25. Cannonvale. Vandaag blijven we op de camping. Het begon gisteravond te regenen en het is niet gestopt met regenen. Het is wel lekker hoor dat de temperatuur is gedaald. Sinds gisteren hebben we problemen mer de camper. Het wandje schuift niet goed uit of in. We kunnen er niet mee rijden omdat het alarm dan afgaat. Na de koffie lopen we naar de receptie. Ik vraag de vrouw achter de balie of ze voor ons wilt bellen naar de verhuurmaatschappij. Dat is geen probleem. Ze belt en legt de situatie uit. De verhuurmaatschappij vraagt of de manual hebben gelezen. Natuurlijk hebben wij dat (niet) gelezen. Stuur maar iemand . Na 3 1/2 uur komt iemand van R.A.C.Q.De wegenwacht van Australie. Hij kijkt of het niet aan het motortje ligt. Daar ligt het niet aan. Knelt het ergens? Ook niet. Na wat duw en trekwerk geeft hij het op. Hij weet niet waar het aan ligt. Wat is dit nou weer. Pffff...... Zie ik water komen uit het dakraam. We gaan weer bellen. Ann die al eerder had gebeld komt net naar buiten. Ik leg de situatie uit en ze gaat meteen bellen. Top wijf die Ann. Weer vragen ze of wij de manual hebben gelezen. Ze bellen over een half uur op. Ann geeft ook door dat er water door het dakraam komt. Ze belt meteen de terreinknechten op om het te verhelpen en dat hebben ze ook. Het lekt niet meer. Geweldige mensen hier op de camping.

Na ongeveer 1 1/2 uur komt er iemand langs. Wat krijgen we nu weer. Weer dezelfde persoon van R.A.C.Q. Hij moet lachen als ik hem zie en ik moet lachen als ik hem zie. Good day mate. Hij heeft contact gehad met Apollo en moet weer gaan kijken. Hij kijkt onder de kasten, het bankje en kijkt weer buiten. Ook nu heeft hij niets meer gevonden. Hij belt met Apollo om te zeggen dat hij het niet kan maken. Morgen horen we hoe het af gaat lopen. In de avond lopen wij naar het winkelcentrum hier verderop. We lopen daar wat rond maar bijna alles is dicht. Ik zie een take a way. Thais eten. Heerlijk, weer lekker rijst. 2 maal een roasted duck besteld. Het moest wel heel bijzonder zijn want we hebben meer dan een uur gewacht op onze bestelling. We lopen terug naar de camping en we gaan heerlijk buiten eten. Het smaakt goed. We hopen dat ze het morgen repareren of dat we vervangend vervoer krijgen. Afwachten dus.

Kilometerstand
Gereden 0 kilometer

• 02 Januari 2016 - 20:05

Lou:

He bro, is het nou geregeld, kunnen jullie nu weer verder?