Top camping - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu Top camping - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

Top camping

Blijf op de hoogte en volg Robert

16 Januari 2016 | Australië, Sydney

Dag 44. Lennox Head. We staan om 7:30 uur op. Ik kijk naar buiten en het is niet gestopt met regenen. Om 10:00 uur verlaten we de camping en rijden richting de strand en het winkelcentrum van Byron Bay. We parkeren de auto in het centrum van Byron Bay. Het is hier betaald parkeren alleen de automaten doen het niet. We hebben bij twee parkeerautomaten geprobeerd en beide doen het niet. Nou dan gokken we er op dat we geen bekeuring krijgen. Wat een heerlijk stadje zeg. Het centrum is hier ook relax. Je zal hier geen fastfood keten vinden zegt Anneke nog. Heel veel mensen die op blote voeten op straat lopen. Een beetje hippieachtig maar heel leuk. We lopen door het centrum heen. Ontbijtje vraag ik aan Anneke. Lekker zegt ze. Dus even heerlijk ontbeten en heerlijk een cappuccino gedronken. Anneke brood met eggs en bacon en ik gepocheerde eieren met zalm en spinazie. Heerlijk. Na het ontbijtjje slenteren we nog wat in het centrum. Ik wil nog een paar excursies doen dus we gaan bij Travel Bugs naar binnen. Dit wil ik zeg ik tegen Anneke. Snorkelen met schildpadden. We wachten even want er zijn nog twee klanten voor ons. We wachten en wachten en wachten. Uhhhh..... Hier verderop kan je ook boeken zegt Anneke. Anneke herkende de plek van 8 jaar geleden. Zo gezegd zo gedaan. We gaan ons snorkelavontuur bij Byron Bay Dive Centre boeken. We gaan op maandag 18 januari snorkelen en heerlijk schildpadden spotten. De tijd dat we worden opgehaald is ook goed. Om 20:00 uur worden we opgehaald. Nadat we geboekt hebben lopen we verder in het centrum. We gaan nu naar het strand. Jammer genoeg begon het weer te regenen. Heel even maar hoor. In de verte zien we heel veel surfers. Te gek gewoon om te zien hoe hoog ze op de golven staan en geloof mij, de golven zijn hier echt heel hoog. Het is weer gestopt met regenen. Anneke laat mij nog een tentje zien waar we gaan eten. The Balconi. We lopen weer terug naar de camper. We gaan weer op zoek naar een camping. We hebben twee campings in Byron Bay bezocht maar beide waren vol. Dit was te verwachten omdat beide aan de kust liggen. We rijden nu richting Lennox Heads. Dit ligt ongeveer 20 kilometer van Byron Bay vandaan. We pakken de eerste de beste camping. Gelukkig, er is nog plek. Ik maak nog een praatje met de vrouw achter de balie en ik heb heel veel goede tips gehad voor ons volgende reis. De camping is prachtig. Schoon en groot. We boeken voor twee dagen omdat we overmorgen in Byron Bay moeten zijn. Vanavond gaan we nog hier uiteten in Lennox Head.

Gereden 60 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2016

This is it

27 Januari 2016

Vergoeding

26 Januari 2016

Australia Day

25 Januari 2016

Gemengde gevoelens

24 Januari 2016

Uggs
Robert

Onze avontuur naar Australië

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 13160

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 28 Januari 2016

Aussie

03 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: