Slenteren - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu Slenteren - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

Slenteren

Blijf op de hoogte en volg Robert

17 Januari 2016 | Australië, Sydney

Dag 45. Byron Bay. Heerlijk 2 dagen geboekt op deze camping. We kunnen vandaag rustig aan doen. We staan om 7:30 uur op. Ik duw de gordijnen opzij en zie dat het buiten regent. Hè, krijgen we weer zo'n dag. Ik doe de tv aan en hoor dat het alleen een morning shower is. Gelukkig. We hangen nog wat op bed, drinken onze koffie op bed en we horen dat het gestopt is met regenen.Het is nu 10:00 uur en de donkere wolken zijn verdwenen. Anneke zit alweer buiten en ik doe nog even de administratie. De wolken zijn verdwenen en het is zonnig en warm. De airco staat weer op 100%. Lekker hoor. Nog even buiten van de zon genieten want straks gaan we weer naar het mooie Byron Bay. Het is 12:30 uur als we de camping verlaten. De zon schijnt weer volop dus we hebben er zin in. Het is ongeveer 20 minuten rijden naar Byron Bay. Zo eerst ff boodschappen doen bij Woolworth in Byron Bay. We kunnen hier maar maximaal 1 uur parkeren. Dat is balen want we zijn van plan om er een relaxed dagje van te maken. We doen wat boodschappen want Anneke had voor haar de verkeerde chocolade gehaald en de verkeerde chips. Zo, boodschapjes gedaan en nu terug naar de camper. Uitladen en we hebben nog een half uur voordat het parkeerkaartje verloopt. Slenteren dus. Maar als eerst even een lunchen bij de Mexicaan. Two buritto's, een Corona en een pineapple juich please. Heerlijk was het. En nu lekker wandelen. Heerlijk slenteren en naar mensen kijken. Anneke wijst mij een plek aan waar de daklozen zitten. Ze hebben in ieder geval het weer mee. We moeten weer terug. Ik heb geen zin om op de camping te zitten dus we parkeren de camper verderop waar je een paar uur mag parkeren. We heerlijk een paar uur heerlijk geslenterd. Om 15:15 uur rijden we terug naar de camping. De zon schijnt nog steeds. Ik heb nog een uurtje, ik bedoel twee uurtjes, geslapen en Anneke heeft buiten gezeten. En natuurlijk niet ingesmeerd dus als gevolg.................. Om 17:15 uur gaan wij hier het centrum in. Een gezellig winkelstraatje met wat restaurants hier in Lennox head. We gaan naar the Thai. Heerlijk Roasted Duck gegeten met natuurlijk rijst. Na het eten nog even op het strand gekeken. Het is winderig en frisjes. We gaan niet op het strand lopen. We lopen terug naar het centrum waar het weer lekker warm is. Omdat we morgen gaan snorkelen en schildpadden gaan spotten wil ik alvast eten halen voor morgenavond. En hoe kan het ook anders, we gaan bij een een Aziatisch restaurant eten halen voor twee dagen. Voor mij de Roasted duck en de Beef met black bean sauce en voor Anneke twee keer de giant schrimp. Ik ben en blijf een Molukker die een liefhebber is van rijst hè wn. Anneke past zich heel makkelijk aan. Straks nog even de wekker zetten want morgen moeten we om 08:00 uur in Byron Bay zijn. Ik ben benieuwd of we, tijdens het snorkelen, schildpadden zien.

Gereden Km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2016

This is it

27 Januari 2016

Vergoeding

26 Januari 2016

Australia Day

25 Januari 2016

Gemengde gevoelens

24 Januari 2016

Uggs
Robert

Onze avontuur naar Australië

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 13142

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 28 Januari 2016

Aussie

03 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: