This is it - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu This is it - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

This is it

Blijf op de hoogte en volg Robert

28 Januari 2016 | Australië, Sydney

Dag 56. Sydney AirPort. Vandaag is het dan zo ver. Vandaag sluiten we ons avontuur af. Om 10:30 moeten we uitchecken maar volgens de man achter de balie was het geen probleem als we later uit zouden checken. Om 07:30 staan we op en om 08:00 uur gaan we beneden ontbijten. Het ontbijt is exact hetzelfde als die van 8 weken geleden. Even goed ontbeten en chillen op de kamer en op het balkon voor het hotel. Alles is al ingepakt dus we kunnen het rustig aan doen. Op het laatste moment nog even douchen en om 10:35 uur checken we uit. De taxi bellen ze voor ons op. We praten nog met de medewerker van het hotel. Toet toet. De taxi is er. De medewerker helpt ons nog met de bagage naar de taxi brengen. En nu dan naar the Sydney AirPort. We zijn natuurlijk veel te vroeg dus we wachten nog even. Rond een uur of 13:00 uur gaat de balie open. We wachten nog even want er staat al een behoorlijke rij. Oké boardingpas binnen, we kunnen gaan. Ik heb nog wat Australische dollars over dus we gaan nog even lunchen voordat we gaan boarden. Het is 15:30 uur als we kunnen boarden. Volgende stop, Hong Kong. We hebben geen vertraging en vliegen precies om 16:00 uur.

We zijn in Hong Kong. Nee hè..........vertraging. 45 minuten. Dan maar even rondlopen. We halen nog twee sloffen sigaretten en drinken nog ergens koffie. We moesten wel geld wisselen want ik had nog 10 dollar en Anneke nog 50 euro. Dus dit nog snel ingewisseld voor de Hong Kong dollar. Pffff....... Nog een keer vertraging van 45 minuten. Na 1 1/2 uur extra wachten, in totaal was dit 4 uur zitten we eindelijk in het vliegtuig.mik bij het raam, Anneke in het midden en naast haar een Duitse vrouw. Die bleef maar praten zeg. Ben ik even blij dat ik niet naast haar zat. Om 08:00 uur landen we op Schiphol. We zijn weer thuis. We worden verwelkomd door Robin, Senna, Daytona, Leone en Rumah. Ze hebben allemaal hun winterjas aan. Als we naar de garage lopen voel ik de kou. Brrrrrr.....we zijn weer thuis.

Ik kijk terug op een geweldige reis en avontuur. Ik was verliefd op Australie maar nu ik er ben geweest ben ik van Australie gaan houden. De natuur, de dieren, de mensen echt alles was super. Ik zal deze reis nooit meer vergeten. We hebben een klein stukje van Australie mogen zien, voelen en proeven en ik kan je zeggen dat het naar meer smaakt. Ooit keren we een keer terug en doen we de Westkust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2016

This is it

27 Januari 2016

Vergoeding

26 Januari 2016

Australia Day

25 Januari 2016

Gemengde gevoelens

24 Januari 2016

Uggs
Robert

Onze avontuur naar Australië

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen: 2262
Totaal aantal bezoekers 13130

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 28 Januari 2016

Aussie

03 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: