Uggs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu Uggs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robert Sahusilawane - WaarBenJij.nu

Uggs

Blijf op de hoogte en volg Robert

24 Januari 2016 | Australië, Sydney

Dag 52. Rockdale. Het is bewolkt als ik op sta. Het is 7:30 uur. Anneke is eerder opgestaan. Vandaag gaan we richting Sydney rijden. Anneke heeft gisteravond de route van vandaag bekeken. We gaan via een omweg richting Sydney want we gaan, tot mijn grote verdriet, voor de laatste keer door de bergen rijden. De prachtige bergen van Australie. Wat zal ik dit missen zeg. Ik zal eigenlijk alles missen hier in Australie. Om 8:30 uur verlaten we de camping omdat, volgens Anneke, het best een pittig eindje rijden is. Je kan op sommige delen maar 25 km per uur in de bergen rijden. We houden de M15 richting Singleton aan om vervolgens de weg naar Windsor te nemen. Alles klopt zoals Anneke het had opgeschreven. We rijden door de bergen. Het is een weg van meer dan 100 kilometer lang. Wat heeft Anneke weer een top route uitgezocht. Het was meer dan 100 kilometer alleen genieten. De prachtige bergen en de beekjes die weer met water gevuld is. Het bekende kippenvelmoment was weer terug. Ik heb amper een woord met Anneke gesproken. Ik wilde niets missen. Na een paar uur rijden laten we de bergen achter ons. We houden Rocksdale aan. Het is meteen weer drukker. Wat is het een grote stad. Oké op zoek naar een camping. We moeten naar Bryant St. We hebben het niet meteen gevonden. Dan maar aan de mensen op straat vragen. De eerste wist het niet en de tweede wist het gelukkig wel. Gelukkig heb ik de kaarten van Australie gedownload op mijn telefoon dus voor de eerste keer in 52 dagen maak ik gebruik van mijn navigatie. We zitten er maar 1,5 kilometer vandaan. Zie ik, voordat we de Bryant St inrijden een Uggs winkel. Na iets van vier winkelcentrums bezocht te hebben op vier verschillende plekken zien we er eindelijk 1. De winkel is dicht dus we gaan morgen wel kijken. Al gauw zien we het bordje en we checken in. Er is nog voldoende plek. De plekken zijn, in vergelijking met de andere campings, wat krapper. Maar we zijn blij want een camping vlakbij Sydney vinden is heel moeilijk. Volgens Anneke zijn het er maar twee in de omgeving van Sydney. Dus we hebben mazzel. Later op de middag krijgen we buren. Een zwarte, oude bus komt naast ons parkeren. We groeten elkaar en doen onze eigen ding weer. We kleden ons om want we willen het centrum in. Ook willen we nog kijken hoe laat de Uggs winkel morgen open gaat. Oké dan we zijn klaar dus we kunnen gaan. Als eerste gaan we naar de Uggs winkel. Morgen om 9:30 uur zijn ze open. We gluren naar binnen om te kijken welke Uggs ze hebben. Het assortiment is ruim dus hier gaan we morgen Uggs halen. We kijken nog in de etalage. Huhhhh...... Wat is dat? Op de achterkant staat wel Uggs maar aan de zijkant staat Wild Goose. Robin heeft heel veel Uggs gehad maar nog nooit heb ik Wild Goose op haar Uggs gezien. Neppers misschien? We gaan ze hier niet halen besluiten we. We halen ze bij een Uggs winkel die we op de eerste dag in Sydney hebben gezien bij Uggs Austalia. We gaan daarna het centrum in. Wat is het hier anders dan dat ik gewend ben zeg. Het is hier multicultureel. Heel veel Aziaten en als ik naar de winkels kijk heel veel Libanezen en heel veel Slowaken. We eten nog wat en lopen terug. Morgen gaan we naar Sydney. De stad waar ons avontuur begon. Na bijna 8 weken keren we terug naar deze wereldstad.

Gereden 297 km

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2016

This is it

27 Januari 2016

Vergoeding

26 Januari 2016

Australia Day

25 Januari 2016

Gemengde gevoelens

24 Januari 2016

Uggs
Robert

Onze avontuur naar Australië

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 13176

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 28 Januari 2016

Aussie

03 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: